
Reklamacje
Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu (paragon/ rachunek) i wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go listem poleconym lub paczką pocztową (ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na poniższe dane:
"M&M" MARCIN MACIEJEWSKI
''STREETSTYLE- REKLAMACJA''
ul. ZAMKOWA 31, CH.ECHO
95-200 PABIANICE
tel. 504 013 234 *
*(zawsze podaj numer tel ułatwi to dostrczenie przesyłki)
wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Reklamację rozpatrzymy niezwłocznie maksymalnie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
O decyzji dotyczącej reklamacji zostaną Państwo powiadomieni.
Informujemy,że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.
Reklamacje możesz odesłac do nas np. Pocztą Polską
Wejdź na stronę ezwroty.poczta-polska.pl >>
Wpisz nazwę sklepu STREETSTYLE.
Uzupełnij formularz.
Zaakceptuj usługę, którą nadasz do nas przesyłkę (Paczka48) .
Wydrukuj list przewozowy, który otrzymasz mailem.
Wypełnij formularz reklamacji (otrzymałeś go razem z zamówieniem, możesz także pobrać go stąd >> FORMULARZ REKLAMACJI).
Możesz również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@streetstyle.net.pl .
Zapakuj zwracany produkt i włóż do paczki formularz zwrotu/odstąpienia od umowy oraz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury). W ciągu 7 dni zanieś przesyłkę z listem przewozowym do dowolnej placówki Poczty Polskiej.
Platforma ODR
Jeżeli dokonujesz zakupu Towarów jako konsument, jesteś uprawniony do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń w postaci platformy interaktywnej ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE. Platforma ODR jest interaktywnym narzędziem udostępnionym konsumentom z Unii Europejskiej, za pomocą którego można złożyć skargę. Zamieszczamy link do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr Informujemy jednocześnie, że skorzystanie przez nas z tego systemu rozstrzygania sporów nie jest obowiązkowe.
Więcej informacji w Regulaminie zakupów
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt sklep@streetstyle.net.pl